Dubbele samenwerking: dat is een goede omschrijving als het over Schoonmaakbedrijf van Hout en Market-it gaat. Danique poetst ons kantoor en Market-it poetst de socials en website op van het schoonmaakbedrijf. Een prettige samenwerking die toevallig tot stand kwam. Ilse Daniëls vertelt.

Wederzijdse interesse
“In de wijk waar ik woon viel een poosje geleden een flyer van Schoonmaakbedrijf van Hout op de mat. Ik zocht al even naar een betrouwbare partner voor het schoonmaken van ons bedrijf. Voor een kennismakingsgesprek heb ik Danique uitgenodigd op kantoor. Zo kon zij meteen zien hoe groot de ruimte is en een inschatting maken hoeveel tijd ze kwijt zou zijn om het schoon te maken. Tijdens het gesprek vertelde ik over onze werkzaamheden en daarbij gaf Danique aan dat zij wel wat hulp kon gebruiken bij haar marketing.” Dat bleek een inkoppertje.

Flexibiliteit in twee richtingen
De wederzijdse offertes kwamen elkaar in de mail tegen en sindsdien is het kantoor bij Market-it altijd schoon en fris en loopt de marketing bij Danique op rolletjes. Twee tevreden klanten. “Waar ik vooral naar zocht, was een bedrijf dat buiten kantooruren wilde komen”, zegt Ilse. “Ik vind het storend als er iemand staat te stofzuigen als je moet bellen of een bureau af wil nemen terwijl er gewerkt wordt. Voor Danique was het geen probleem om in de avonduren te komen. Wij zijn flexibel, als ze niet op de afgesproken avond kan, komt ze een andere dag. Met een appje houdt ze me op de hoogte.”

Onhandige collega
Dat Danique goed is in haar werk blijkt uit het verhaal van de koffievlek en de onhandige collega (toevallig de schrijfster van deze tekst ????). “Zij gooide een volle beker koffie om. Gevolg: een grote, lelijke koffievlek op de tapijttegels die we er zelf niet uit kregen. Ik heb thuis nog een paar extra tegels liggen ter vervanging en ik was van plan die mee te nemen, toen we ineens zagen dat de vlek weg was. Geen idee hoe, misschien met speciale apparatuur of schoonmaakmiddel: dat is het geheim van een goede schoonmaker, zullen we maar zeggen. Maar je ziet dus wel dat er serieus gepoetst wordt en daar hou ik van.”

Oog voor detail
Ilse maakte een bewuste keuze om met een kleine ondernemer in zee te gaan. “Dan heb je weinig wisseling in mensen die bij je bedrijf binnenlopen en is de kwaliteit continu hoog. Ik ben erg blij met het oog voor detail van de medewerkers. Stoelen staan recht, alles is netjes en ruikt fris. We hebben er zelf geen omkijken naar en dat is waar een goed schoonmaakbedrijf aan moet voldoen. Ook voor ons als marketingbureau is oog voor detail belangrijk; we zorgen ervoor dat onze klanten zichtbaar worden. Schoonmaakbedrijf van Hout zorgt ervoor dat we met plezier onze klanten kunnen ontvangen in een zichtbaar schoon kantoor.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.
Accepteer de voorwaarden om door te gaan